Pagini

3 nov. 2010

Funny photo retouch Daniel Funeriu Cristina Anghel

Funny photo retouch Daniel Funeriu Cristina Anghel
Pictures Collection: Political funny photos retouch 2010

Cristiana Irina Anghel: "A promis că va face tot ce depinde de dumnealui ca să rezolve această situaţie şi să mă scoată din această formă de protest"

Bancuri: Un învăţător sărac se duce la rabin.
- Ştiu că sunteţi foarte ocupat, spune el, dar vreau să vă pun o singură întrebare.
- Foarte bine, răspunde rabinul, amabil. Despre ce-i vorba?
- Se apropie Pesahul şi n-am bani ca să cumpăr mâncare, pentru sărbători. Spuneţi-mi, vă rog, ce să fac?
- Foarte simplu. Amanetează-ţi candelabrul de argint. În felul acesta, o să ai bani suficienţi pentru tot ce-ţi trebuie.
- Dar de unde candelabru de argint? Nu ştiu nici măcar de unde se poate procura aşa ceva.
- Dragul meu, răspunde rabinul, ai venit la mine şi mi-ai spus că ai o singură întrebare, iar eu ţi-am răspuns la ea. Acum mă întrebi de unde poţi să-ţi procuri un candelabru de argint?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?