Pagini

21 nov. 2010

Funny photo Adelina Pestriţu Playboy Wedding

Adelina Pestritu funny photo Playboy Wedding
Funny photo Adelina Pestriţu - Playboy Wedding
Pictures Collection: Stars funny photos retouch

Bancuri: Plimbându-se printr-un bâlci, un bărbat ajunge la cortul unei ghicitoare. Gândindu-se că se va amuza, intră în cort şi se aşază.
- Văd că eşti tatăl a doi copii... - spune ghicitoarea, privind în globul de cristal.
- Aşa crezi tu! Sunt tatăl a trei copii! - replică dispreţuitor bărbatul.
- Asta s-o crezi tu! - spune ghicitoarea.

Bancuri: Maria merge la ghicitoare:
- Mă iubesc doi bărbaţi. Spune-mi, cine va fi norocosul?
Ghicitoarea întinde cărţile, se uită atent la ea şi spune:
- Cel ce va avea noroc va fi Vasile, te vei căsători cu Ion.

5 comentarii:

  1. Buna,
    Va anuntam ca noua adresa link al site-lui Starea NATIUNII este:
    http://stareanatiunii.com
    V-am ruga sa efectuati modificarea in blogroll-ul dumneavoastra.

    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. ha ha ha:))
    Foarte tari bancurile cu ghicitoare... ma intreb sunt emanatii de minti feminine sau de barbati superstitiosi:))
    N-o cunosc pe Adelina, insa pot sa spun ca urasc Playboyul si tot ce graviteaza in lumea aceea:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Karla – La această “comandă” am aflat prima oară de existenţa Doamnei Adelina Pestriţu! Am reţinut folosindu-mă de Domnul Google că prin “căsătorie” şi “playboy” a atras atenţia asupra ei, iar de acum încolo numai de ea depinde să o şi păstreze :)
    De curând, la o emisiune “sport” am văzut imagini unde realiza un “dans erotic” la emisiunea "Dansez pentru tine". Şi era dans erotic!!!
    Este un “funny photo retouch” foarte, foarte slab, ce dezamăgiţi or fi cei care ajung aici după cum am observat, după ce tastează “Adelina Pestriţu playboy”!

    RăspundețiȘtergere
  4. adelina pestritu playboy :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cred ca este de ras

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?