Pagini

29 iul. 2010

Principiul Dominoului Funny photo Răzvan Dumitrescu vs Traian Băsescu

Razvan Dumitrescu funny photo
Principiul Dominoului - Funny photo Răzvan Dumitrescu vs Traian Băsescu
Pictures Collection: Stars funny photos retouch

2009 OTV Traian Băsescu la Dan Diaconescu după difuzarea filmului Traian Băsescu loveşte un copil.
Traian Băsescu: N-o să-l uit cât voi trăi pe ziaristu' ... pe ziaristu' care în timpu' emisiunii ca să-mi arate că-i sincer îşi pusese o foaie de hârtie pe mâini şi îmi arăta că nu tremură! Iar el ştia că trebuie să facă o ticăloşie. Ce fel de om este ăsta? Şi avea în faţă preşedintele în funcţie al României.
Dan Diaconescu: Aşa şi el ştia că urmează filmul?
Traian Băsescu: Păi sigur că ştia. Că totul a fost trucat şi …
Dan Diaconescu: Păi şi de unde a-ţi ajuns la discuţia cu coala albă s-o ţină pe mâini ca să arate că ...
Traian Băsescu: Păi eu nu i-am cerut. El vroia să-mi spună că e un om sincer iar el ştia ce mizerie urmează să facă. N-am crezut că se mută caracterul lui Vântu în Răzvan Dumitrescu!
Dan Diaconescu: Păi da ce să facă? Păi nu, da trebuie să ne înţelegeţi dacă totuşi primeşte şi el o sarcină de seviciu ce să facă?
Traian Băsescu: Pe urmă a fost trimis la casierie vă asigur!

Bancuri: Într-o mică localitate se stinge din viaţă prostituata locului şi lasă moştenire toţi banii ei bisericii. Enoriaşii în majoritatea lor nu vor să primească moştenirea considerând că nu-i cuvios să primeşti banii unei curve şi au loc discuţii interminabile. În final preotul hotărăşte că banii pot fi primiţi.
- Dar bine, toată lumea ştie cu ce se ocupa  femeia! De ce e voie? – continuă protestele
- Păi, pe fond, banii aceia sunt banii noştri, nu? – argumentează preotul hotărârea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?