Pagini

26 iul. 2010

Funny photo Cătălin Predoiu Epopeea ANI by Gyorgy Frunda

Catalin Predoiu funny photo
Funny photo Cătălin Predoiu - Epopeea ANI by György Frunda
Pictures Collection: Guvernul Emil Boc IV funny photos retouch
Photo: Cătălin Marian Predoiu - Ministrul Justiţiei, György Frunda - senator UDMR

Markó Béla:  “Putem să tot înfiinţăm DNA-uri şi ANI, nu rezolvăm corupţia dacă sunt folosite pentru şantaj”

Cătălin Predoiu: “Am fi putut avea un raport pozitiv, însă de când a început ceea ce eu numesc „epopeea ANI” s-au întors lucrurile la 180 de grade"

György Frunda: “În privinţa legii ANI, cred că raportul prezintă aceleaşi puncte de vedere pe care le-am exprimat şi eu în Parlament. Raportul susţine o lege ANI în conformitate cu Constituţia, aşa cum am afirmat şi eu. Practic, Comisia a confirmat ceea ce am spus eu.”

Bancuri: Un tip (dacă ar fi Cătălin Predoiu sau György Frunda nu are nici o importanţă) rulează relaxat cu autoturismul pe autostrada 1 şi ascultă radioul. La un moment dat, la radio, se aude un anunţ: ”Atenţie! Circulaţi cu prudenţă! Pe autostrada 1, un nebun circulă pe contrasens!”
Tipul, foarte enervat:
- Nu unul! Sute! Sute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?