Pagini

13 ian. 2015

Crin Antonescu chibzuieşte

Crin Antonescu chibzuieşte

Crin Antonescu: “Singurul lucru pe care îl pot spune cu certitudine, de fapt să vi-l reamintesc, pentru că văd că nu doresc oamenii de presă şi analiştii să ia act de el, este că nu sunt interesat, sub nicio formă, de revenirea la conducerea PNL. Am spus-o când m-am retras din această poziţie, reamintesc că am făcut-o în urma chibzuinţe cât se poate de mature şi responsabile, nu a fost o decizie pripită şi este o decizie pe care în continuare nu am niciun motiv să o schimb. Nu înseamnă că îmi este indiferentă soarta partidului în care mă aflu sau soarta dreptei româneşti în general”

2 comentarii:

  1. Ce-i al lui e-al lui, recunosc! Un altruist pur sânge! În cutiuța (de plastic) a milei nu strânge bani pentru sine, chit că-i înfometat și fără casă! E pentru partid, dom'le! Pentru partidul lui, pentru dreapta țărișoarei lui, pentru... da' nu mai pot să continui, vă rog să-nțelegeți, mă copleșesc emoțiile, lacrimile-mi curg șuvoi....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul 2014 le va genera multă vreme coşmaruri domnilor Crin Antonescu şi Victor Ponta. Meritau! :)

      Ștergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?