Pagini

20 dec. 2011

Seara de Crăciun Funny photo Barack Obama Benjamin Netanyahu Felicitări sărbători iarnă funny

Funny photo Barack Obama Benjamin Netanyahu Seara Craciun
Seara de Crăciun - Funny photo Barack Obama Benjamin Netanyahu - Felicitări sărbători iarnă funny
Pictures Collection: Felicitări Sărbători de iarnă funny photos

Cu ocazia summit-ului G20 de la Cannes a fost surprinsă de microfoanele rămase deschise o discuţie privată între Barack Obama şi Nicolas Sarkozy. Presa internaţională nu a relatat evenimentul din cauza unui acord al jurnaliştilor de a nu publica nicio remarcă stânjenitoare ce ar putea apărea în decursul summit-ului. Conversaţia a început prin criticile pe care Obama i le-a adresat lui Sarkozy pentru că nu l-a anunţat că ţara sa va vota în favoarea aderării Palestinei la UNESCO în ciuda opoziţiei clare a SUA apoi s-a mutat asupra lui Benjamin Netanyahu.

Nicolas Sarkozy : "Nu îl pot suporta. Este un mincinos"
Barack Obama : "Tu te-ai săturat de el, dar eu trebuie să am de-a face cu el în fiecare zi"

Bancuri: Benjamin se duce la patronul lui creştin şi-i spune:
- Nu mai pot să lucrez în prăvălia asta! Toţi angajaţii dumitale sunt antisemiţi!
- Cum ai ajuns la această concluzie? Poate o fi unul sau hai, doi, dar nu toţi.
- Nu! Toţi sunt antisemiţi! De altfel, am făcut un test. Le-am pus o întrebare şi toţi mi-au dat acelaşi răspuns!
- Ce întrebare?
- I-am întrebat ce-ar spune dacă ar fi exterminaţi toţi evreii şi frizerii …
- Frizerii? De ce frizerii?
- Ai văzut!? Şi dumneata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?