Pagini

9 feb. 2010

Manual de Istorie alternativă funny photos retouch

Istorie alternativa funny
Manual de Istorie alternativă - funny photos retouch
După alegeri revoltat, intram şi eu pentru prima oară la 10 Decembrie 2009 şi tastam nervos la comentarii pe siteul Antena 3.

ALEGERILE SUNT CORECTE!!!
Miliţia, securitatea (sri), nu au găsit nimic în neregulă!!!
Doar cîteva cazuri izolate semnalate de presa duşmănoasă care a prezentat imagini trucate de mită electorală şi oameni stimulaţi sau ameniţaţi duşi în coloane cetăţeneşti la vot.
Voturile multiple deja dovedite sunt tratate ca normalitate peste tot în lume de ce am face noi altfel?
OSCE ne felicită pentru organizarea alegerilor. Modelul poate fi copiat de celelalte ţări UE rămase în urmă la acest capitol.
În privinţa alegerilor este totul O.K. trebuie să continuăm aşa!!!
Uitaţi totul, lăsaţi preşedintele şi guvernul să lucreze pentu binele poporului, adică să aştepte bani de împrumut!!!


Acum sunt un pic mai sedat după ce am vizionat un DVD cu Istorie alternativă, obţinut cu ceva osteneală. În lumea paralelă a acestui DVD am văzut învingătorii sub forma unor funny photo retouch. Sincer, nu îmi place lumea cu Băsescu preşedinte, dar nici nu ştiu în care din lumile paralele ar trebui să merg.
Accesarea acestor funny photo retouch se poate face prin linkurile de mai jos, ulterior prin click photo se pot vizualiza la 800/600 pixels.

Funny photo: Istorie alternativă Mircea Geoană preşedinte
Funny photo: Istorie alternativă Crin Antonescu preşedinte
Funny photo: Istorie alternativă Corneliu Vadim Tudor preşedinte
Funny photo: Istorie alternativă George Becali preşedinte