Pagini

9 feb. 2010

Funny photo Istorie alternativă Crin Antonescu preşedinte

Funny photo Crin Antonescu
Funny photo Istorie Alternativă Crin Antonescu preşedinte
Pictures Collection: România alegeri prezidenţiale 2009 funny photo retouch
Comment: Manual de istorie alternativă funny

Bancuri: Mircea Geoană se duce la Sorin Ovidiu Vântu.
- Am avut o zi tare grea astăzi, am aflat că nu am fost ales preşedinte şi aş vrea să mă ajuţi să mă relaxez un pic, că nimeni nu e ca tine.
Sorin Ovidiu Vântu îl invită pe un scaun de masaj, muzică, îl serveşte cu bautură, mâncare, sosesc stripteuze etc...
Totuşi, nimic nu funcţionează.
Sorin Ovidiu Vântu îi cere să se ridice în picioare şi îi trage o palmă.
Mircea Geoană se asează mai liniştit.
După un anumit timp, Sorin Ovidiu Vântu, îi cere din nou să se ridice în picioare şi îi mai trage o palmă. Mircea Geoană se aşează din nou.
În sfărşit, după vreo zece palme Mircea Geoană îi zice lui Sorin Ovidiu Vântu:
- Bine, bine, m-am liniştit de tot, nu mai am nevoie de palmele astea.
La care Sorin Ovidiu Vântu:
- Da, dar palmele astea nu sunt pentru ca să te linişteşti tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?