Pagini

19 iun. 2015

Victor Ponta a votat – funny photo

Victor Ponta Votat funny photo

Victor Ponta: “N-am realizat după primul tur că se va crea emoţie. Vreau să vă spun un lucru: şi eu, dacă locuiam în străinătate, şi vedeam la televizor cozi la secţiile de vot, veneam să votez contra lui Ponta, că el e de vină. Şi eu, dacă citeam cu două zile înainte că vor să renunţe la cota unică, aş fi venit la vot. Şi eu, dacă aş fi văzut că Ponta duce România în Rusia aş fi venit să votez împotriva lui Ponta. Şi eu, dacă aş fi văzut la televizor că îi spune unui ministru “fă, Doina” aş fi zis “Cum să-l aleg preşedinte?” . Nu trebie să uităm că turul 2 este mereu despre emoţii, trebuie să înţelegem acest adevar.”

Un comentariu:

  1. Ideal ar fi ca la fiecare tip de alegeri sa existe un singur tur de vot. Nu ar mai fi nici emotii si ar iesi la alegeri cine este bine vazut din prima.

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?