Pagini

6 mar. 2015

Monica Macovei a lansat Partidul M10 – Funny photo

Monica Macovei Partidul M 10 funny photo

Monica Macovei: "V-am spus de atâtea ori: nu mă las şi nu vă las. Sunteţi aici lângă mine ca să facem un nou partid: Partidul M la puterea 10. Mă lupt de mult pentru democraţie, pentru lege, pentru libertate, dar ca orice idee, îi vine timpul o dată. Astăzi i-a venit timpul ideii acestui nou partid, care să asigure modernizare, muncă, mediu, tot ceea ce începe cu M şi nu numai cu M".

Un comentariu:

  1. Exerciţiu într-o fotografie trimisă de Contele de Saint Germain pentru momentul lansării M10. Am postat-o la momentul respectiv pe Facebook. După 6 ore: raportat – cont blocat – imaginea ştearsă. De data aceasta justificat, frunza pe care am folosit-o nu a fost suficientă, încalcă politica FB privind nuditatea. Circulă multe porcării prin FB şi nu le raportează nimeni, toples în politică este însă mai greu de suportat :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?