Pagini

16 oct. 2013

Varujan Vosganian funny – Probleme colaterale

Varujan Vosganian funny – Probleme colaterale

Varujan Vosganian
Ministrul Economiei

PROBLEME COLATERALE

Ministrul Economiei Varujan Vosganian a demisionat din guvernul Victor Ponta II după cererea DIICOT de începere a urmăririi sale penale, adresată Senatului.

Varujan Vosganian: „Am explicat că nu vreau să complic situaţia unui Guvern care şi aşa este într-o situaţie complicată. Ca să nu existe niciun risc de imagine şi pentru că eu nu pot să risc în numele poporului român, am ales această variantă. Sigur că, hai s-o recunoaştem, Victor Ponta nu s-a simţit niciodată în largul lui cu mine în preajmă. Aşa că demisia mea rezolvă şi alte probleme colaterale, care nu sunt ale mele“

2 comentarii:

  1. Eu îi apreciez demnitatea . Dacă toţi politicienii ar demisiona când au probleme cu justiţia, aş gândi că am intrat în normalitate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aurora Georgescu – Da, demisia din Guvernul Ponta II este pentru imagine după cum afirmă şi Varujan Vosganian. Nu prea mai avea loc de manevră, demisia a fost precedată de o discuţie privată, în spatele uşilor capitonate, între Varujan Vosganian, Victor Ponta şi Crin Antonescu, iar cererea DIICOT de începere a urmăririii penale era blocată prin respingerea ei de către Senat. Obsesia imaginii, tot pentru imagine, o problemă colaterală, ne declară că nu a fost ca ministru în categoria “şefu, era să ai o scamă” :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?