Pagini

25 oct. 2013

Elena Udrea funny photo – Cartea Misogină

Elena Udrea funny photo – Cartea Misogină

CARTEA MISOGINĂ

Pe fondul competiţiei interne din PDL pentru desemnarea candidatului la Preşedinţie şi al discuţiilor din partidele de dreapta privind desemnarea unui candidat unic pentru prezidenţialele din 2014 în presă a apărut o fotografie de la o întâlnire la restaurantul Golden Blitz între Traian Băsescu, Emil Boc şi Elena Udrea.

Traian Băsescu: “Am văzut şi eu poza. Cel care a pozat o vizează pe Udrea în primul rând. Spre ea s-a făcut poza.”

Vasile Blaga: “Eu n-am vazut poza. Dacă la oameni le este foame, merg la masă, ceea ce pe mine nu mă derajează absolut deloc. Dacă unii dintre ei vor să arate pozele pe Facebok ca sa aveţi ce comenta, problema este rezolvată!”

6 comentarii:

  1. Mi-a placut inclusiv Blaga cu "daca LA OAMENI le este foame" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foamea-i mare la cei ce au mai rămas la mesele din dreapta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ştiam că Băsescu umblă în blugi !

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am mai auzit nimic despre doamna Elena Udrea, cred că de la divorţul său amiabil. A reapărut prin bunăvoinţa domnului Traian Băsescu, captând din nou atenţia pentru o clipă :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu pot trece peste formularea de-a dreptul "blegistă" a lui Blaga... :) Aş spune şi că... "la oameni" le este deja silă de astfel de politicieni.

    Cât despre intenţiile celui care a surprins Prânzul cel de Taină (?) numai Băsescu are informaţii, după cum se vede...
    Reuşită prezentare a situaţiei, Acuvio!

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena Udrea: “În orice caz, candidatul PDL nu poate ajunge la Cotroceni fără a fi girat de Traian Băsescu. Cel care îndeplineşte cel mai bine toate aceste criterii este Emil Boc. Personal, aş susţine orice candidat al dreptei unite, pe un proiect comun cu Traian Băsescu”

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?