Pagini

28 sept. 2013

Remus Cernea funny – Circ la Roşia Montană

Remus Cernea funny – Circ la Roşia Montană

CIRC LA ROŞIA MONTANĂ

Deputatul independent Remus Cernea, după ce a participat la Albac la un miting de protest faţă de proiectul RMGC, a încercat să intre în Căminul Cultural din Roşia Montană, unde membrii Comisiei speciale parlamentare se întâlneau cu reprezentanţii Sindicatului Roşia Montană, ai administraţiei locale şi organizaţii neguvernamentale "pro Roşia Montană". Remus Cernea a fost împins şi huiduit de localnici, susţinători ai proiectului, şi angajaţi ai RMGC care nu i-au permis accesul în sală, fiind necesară intervenţia poliţiştilor şi jandarmilor pentru scoaterea lui din mulţime şi protejarea deputatului într-o maşină de Poliţie.

Remus Cernea: “Am spus că vin pentru a asculta toate opiniile. E nevoie de dialog, prin dialog se construieşte democraţia. Din păcate, din cauza reacţiei violente, dialogul nu a putut avea loc. Eu sunt un om curajos! Am mai fost aici şi voi mai veni. În calitate de politician îmi voi asuma toate implicaţiile poziţiei mele publice. Înţeleg supărarea fiecărui om, e responsabilitatea autorităţilor care au întârziat să înceapă un dialog cu toate părţile implicate. Am fost în Piaţa Universităţii. Cred că trebuie să depăşim faliile. Sunt deschis în continuare dialogului”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?