Pagini

26 sept. 2013

Dan Şova funny - Proiectul legii Roşia Montană Gold Corporation

Dan Şova funny - Proiectul legii Roşia Montană Gold Corporation

PROIECTUL LEGII ROŞIA MONTANĂ GOLD CORPORATION

Traian Băsescu: „Este evident că e o lege pe care băieţii de la Roşia Montană Gold Corporation i-au dat-o lui Şova. Şova a luat-o frumuşel, i-a spus şefului lui „ia uitaţi ce lege am făcut, şefu’, să trăiţi, rupem gura târgului!”, iar şeful lui, bucuros că se mută răspunderea de la el la Parlament, a spus „e bună”. Şi Ponta e jurist, nu-i inginer ca mine”.

Dan Şova: “Băsescu ştie cu siguranţă dacă eu lucrez în interesul statului român sau în interesul RMGC, să-i fie ruşine că face asemenea afirmaţii. Ruşine, ruşine, ruşine! Mi se pare foarte grav să faci astfel de declaraţii când tu cunoşti contrariul. Dacă domnia sa are probe sau informaţii, eu îi recomand să se ducă la Parchet, nu să facă o conferinţă de presă. Presupun că ştie adresa DNA-ului, aşa că, în loc să citească presa de dimineaţă, să se ducă la DNA să facă plângere. Dumneavoastră vă imaginaţi că un proiect care presupune investiţii de miliarde de dolari poate fi lăsat nesupravegheat de instituţiile statului? Eu nu cred”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?