Pagini

18 sept. 2012

Traian Băsescu Preşedinte funny image – Nu mă schimbă nimic

Funny image Traian Băsescu Preşedinte
Traian Băsescu Preşedinte funny image – Nu mă schimbă nimic
Funny photos collection: Funny quotes images

Traian Băsescu : “Nu mă schimbă nimic, e greu să mă mai schimb după 61 de ani de viaţă ”

Bancuri: Un bărbat se prezintă la un cabinet medical şi se plânge medicului:
– Domnule doctor, am o problemă mai delicată: când fac sex, aud fluierături în urechi.
– Ce vârstă aveţi?
– Împlinesc 61 de ani în noiembie.
– Păi la 61 de ani ce aţi vrea să auziţi, aplauze?

6 comentarii:

  1. Sau, de ce nu?, "Rămâne cum am stabilit!" (hâc!)
    Cetitor mare, domnule, nu ie alţii ca el,n-are roţili spiţe câte botelcuţe a consomat dă la născare şi până acu (Ainştain dixit).

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai dă-l dracu mă ! Să nu avem ce-i face ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu stiu ceva ce l-ar schimba in bine. Are 7,62 si poate fi livrat si in serii scurte ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu voi fi activ o perioadă, am dat totuşi drumul acestor două postări pentru că erau finalizate anterior iar subiectele expirau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Romani Satui De Chiomb, Haideti Sa I-o Tragem Lu’ Barroso?

    De ce?
    Pentru ca-i porc si s-a amestecat in ciorba noastra, impunandu-ne la santaj un presedinte dezavuat prin vot direct de o majoritate covarsitoare de 7,4 milioane de romani satui de prestatia derbedeului penal.
    De ce?
    Pentru ca un roman cu 5 minute mai informat decat noi ne-a lamurit ca in virtutea drepturilor noastre de cetateni europeni o putem face si ca ar fi pacat, daca nu chiar o crima, sa n-o facem si sa ne lasam calcati in picioare de un neica nimeni care vremelnic se crede buricul pamantului si-si permite sa se amestece in destinul unei natiuni europene.
    Cum?
    Intra pe site-ul http://www.demnitatearomaneasca.ro si semneaza scrisoarea respectiva, apoi urmeaza pasii care trebuiesc facuti pentru ca aceasta sa ajunga la destinatie.
    Merita efortul?
    Si inca ce! Europa trebuie sa invete sa ne respecte si sa ne trateze de la egal la egal, nu suntem untermenschen si nici spalatori de morti, buni doar sa le stergem la cur batranii de rahat si sa le culegem capsunile si maslinele. Ajunge cu asa zisele confuzii intre noi si tigani, suntem romani cu drepturi cetatenesti egale cu ale oricarui alt cetatean european.
    Avem sanse de reusita?
    Da!

    Off topic: Unghiera, banii ‘napoi, gainare!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    Bun regasit, man!
    Nu ma asteptam la o astfel de imagine... sifonanta pentru domul prezident.
    :)

    Sa ai multa inspiratie man, ma bucur ca te gasesc in stare buna de lucru. Spor la treaba ca faci bine ce faci!

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?