Pagini

20 aug. 2012

Referndum cu cvorum şi boicot - Funny image Traian Băsescu - Nu votaţi!

Funny image Traian Basescu Nu Votaţi
Referndum cu cvorum şi boicot - Funny image Traian Băsescu - Nu votaţi!
Funny photos collection: Funny quotes images

Traian Băsescu: „Voi considera că cei care au votat “Nu” şi cei care au refuzat să fie parte a loviturii de stat nu au fost de acord cu soluţia propusă de cei 256 de parlamentari conduşi de domnul Ponta, de Crin Antonescu şi din umbră de Dan Voiculescu”

Victor Ponta:Sper să înţeleagă acest lucru pentru că impresia mea din aceste zile este că, practic, se dă o lovitură de stat. Acum cu adevarat se dă o lovitură de stat, în sensul corect al cuvantului, atunci când oamenii decid la vot ceva şi folosind instituţii de represiune ale statului, vrei să schimbi decizia oamenilor. Ori acesta este un pericol uriaş pentru România.”

Crin Antonescu: „Dl Gordon a spus că e necesar ca deznodământul crizei să fie unul a cărui legitimitate să nu fie pusă la îndoială. Am discutat despre votul care s-a dat. Dl Gordon, nicio secundă nu a pus problema ipotezei unor fraude masive. Nu ne-a întrebat, şi dat fiind că, înainte de întâlnire nu existase în spaţiul public această discuţie, aici am protestat. Dl Gordon, care nu a discutat acest subiect cu noi absolut deloc, declaraţia sa finală cuprinde pasajul care conţine acuzaţii credibile de fraude masive, în momentul ăla am spus: nu mai sunt de acord, nu mai e corect, nu am discutat despre asta şi nu s-a întâmplat aşa ceva.”

Bancuri: La spovedanie:
- Părinte, am păcătuit. Am păcalit un evreu.
- Fiule, ăsta nu e păcat! E un miracol!

2 comentarii:

  1. N-a mai schimbat placa?
    A, ba da, cum de n-am observat? Un mesaj numai bun de pus în ramă, ca să ştie şi generaţiile care vor urma.
    Ce atâta tevatură, nu? :)
    Interesant răvaşul acela care apare în mâna ex-ului. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristian Lisandru – Ca mulţi alţii nu înţeleg cum se pupă ideea de cvorum cu cea de boicot, or fi democratice, legale, constituţionale, etc, dar logic avantajează una din părţi. O construcţie defectă pretinde în situaţia actuală un număr aproape dublu de voturi pentru a fi demis Traian Băsescu din funcţia de preşedinte decât numărul de voturi prin care a fost ales!

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?