Pagini

19 mar. 2012

O ţară de înotători Funny photo Mihai Răzvan Ungureanu şi Elena Udrea

Funny photo Mihai Răzvan Ungureanu Elena Udrea O ţară de înotători
O ţară de înotători - Funny photo Mihai Răzvan Ungureanu şi Elena Udrea
Funny photos collection: Political funny photos retouch 2012

Prim-ministrul Mihai Răzvan Ungureanu a explicat la postul public de televiziune că fondurile ministerelor rezervate diferitelor proiecte, precum construcţia de bazine de înot, vor fi redirecţionate către alte programe.

Mihai Răzvan Ungureanu: “Nu suntem o ţară de înotători, nu am o mare apetenţă pentru piscine săpate în diferite localităţi”

Elena Gabriela Udrea: „Cred că a fost o figură de stil, deoarece nu există la nivelul Guvernului un program de construit piscine la ţară. Dacă este vorba despre bazinele de înot de la CNI, probabil că Mihai Răzvan Ungureanu s-a referit la Laszlo Borbely şi Vasile Blaga, miniştrii în timpul cărora a început acest program, eu continuând finanţarea doar a unora dintre proiectele în derulare, pentru că stoparea lor însemna irosirea banilor publici deja plătiţi. Îi dau dreptate lui Mihai Răzvan Ungureanu, nici eu nu am apetenţe pentru piscine în toată ţara, nici măcar pentru cea de la Lacul 1, cu atât mai mult cu cât eu, spre deosebire chiar şi de acualul prim-ministru, nu înot”

Bancuri: O blondă se plimbă cu prietenul ei la şosea. La un moment dat, tipul, fan Mercedes, îi arată încântat o maşină care tocmai trecea pe lângă ei:
- Uite un Mercedes Vito!
Blonda, pare deranjată dar nu răspunde. La un moment dat, când vede un BMW, ripostează:
- Uite un BMW, boule!

4 comentarii:

  1. Ideea lui Ungureanu nu este rea. Să transformăm drumurile în canale, în felul acesta vom scăpa de asfaltarea repetată, tot românul se va simţi important fiindcă va avea barcă la scară, iar Dacia se va reprofila pe iahturi.
    Udrea e la "ia-mă, nene???"

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristian Lisandru – Doamna Elena Udrea îi mai dă câte o poşetă în cap domnului Mihai Răzvan Ungureanu de câte ori lansează subiecte “BANG”, după cum ne sugerează şi dl Victor Ponta :)
    PS. Ultimele zile, extrem de plăcute, ne atenţionează să mai eliberăm internetul, este rândul celor din emisfera sudică :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac ..doar ca...si ma intreb...de ce doar cateva personalitati?? Este posibil ..ca sa iti fie teama de cei din USL?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim – Teamă îmi este de toţi. Aşa au curs până acum, am funny photo retouch-uri şi cu alte personalităţi, inclusiv cu personaje aflate sub umbrela USL, predomină cele adresate puterii, sunt mai vizibile şi prin măsurile lor ne fac să ne trezim dimineaţa cu un zâmbet larg de mulţumire pentru modul cum ne influenţează vieţile :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?