Pagini

14 mar. 2012

Funny pictures Traian Băsescu: Funcţia de preşedinte cea mai mare umilinţă

Funny photo Traian Băsescu cea mai mare umilinţă
Funny pictures - Traian Băsescu: Funcţia de preşedinte cea mai mare umilinţă!
Funny photos collection: Celebrities funny pictures

Traian Băsescu: „În prima zi în care am plecat de la Cotroceni, plec din viaţa politică. Mi-a ajuns. A fost, cel puţin în ultimii ani, din 2007 până acum, a fost cea mai umilitoare perioadă din viaţa mea, jignit de dimineaţa până seara, de tot soiul de oameni, pe televiziuni, prin adunări publice. Funcţia de preşedinte a reprezentat pentru mine cea mai mare umilinţă a vieţii mele”

Bancuri: Traian Băsescu, deghizat, cu un fes bine tras pe cap, iese într-o seară să se plimbe prin Bucureşti. La un moment dat un individ apare dintr-un gang, îi pune un cuţit la gât şi-i comandă:
- Dă-mi imediat toţi banii tăi!
Speriat, Traian Băsescu ridică fesul şi-i spune:
- Acum mă recunoşti? Sunt Traian Băsescu, preşedintele României!
Individul îl priveşte rapid, îl recunoaşte şi schimbă imediat comanda:
- Daaa… Atunci dă-mi toţi banii mei!

2 comentarii:

  1. Cu un astfel de buton ar fi avut două mandate lipsite de orice "umilinţă". Şi noi la fel... Numai că s-a tot dat din gură, măcinându-se vorbe fără rost, doar din plăcerea de a fi auzit glasul. Ca şi cum ne-ar fi vorbit Zeus din Olimp, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristian Lisandru - Domnul Traian Băsescu a sesizat din nou “Protecţia Preşedintelui” şi ne ameniţă că se va retrage din viaţa politică. Se plânge că din 2007 a început cea mai umilitoare perioadă din viaţa sa iar în 2009 ne cerea voturile şi spunea: Mai vreau o dată! Nici acum nu este târziu să reducă perioada umilitoare, de dânsul depinde, o semnătură şi gata :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?