Pagini

20 feb. 2012

Funny photo Ion Iliescu Baci până la adânci bătrâneţe despre cârlani

Funny photo Ion Iliescu Baci
Funny photo Ion Iliescu Baci până la adânci bătrâneţe - despre cârlani
Funny photos collection: Political funny photos retouch 2012

Ion Iliescu: „Ei, astfel de ciondăneli mai apar, mai ales în această perioadă. Sper să se aşeze la masă, să comunice şi să se înţeleagă. Eu am apreciat evoluţia lui Ponta. Ştiţi că i-am reproşat că e nărăvaş ca un cârlan. Văd că, acum, ăla mai bătran e mai cârlan. Altfel, ar fi o obrăznicie din partea lui Antonescu dacă încearcă să sugereze că în spatele lui Ponta aş fi eu sau Năstase. Eu nu m-am băgat în treburile lor. N-am fost la nicio întâlnire dintre ei”

Bancuri: Un baci stătea rezemat în bâtă şi privea în zare. Un turist intră în vorbă:
- Ce faci bace, şezi şi cugeţi?
- Ba, numa' şad!

5 comentarii:

  1. Îmi vine să spun doar atât, fiindcă Ion Iliescu pare la fel de meditativ cum îl ştiam - "Atâţia cârlani, de-a lungul timpului, şi un singur baci".

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristian Lisandru – Ştiţi, după ce am citit Pilula lu’ Lisandru PNL-PSD Viitor divorţ din dragoste şi am aflat că domnul Ion Iliescu l-a numit cârlan şi pe domnul Crin Antonescu am crezut că este o confuzie, de ce să repeţi şi să insişti cu o greşeală. Domnul Crin Antonescu a răspuns imediat, în aceeaşi direcţie, nu ştiu pentru cine sunt aceste declaraţii prin media, parcă nu cred că nu mai au credit la telefon, riscă cum inspirat spuneţi dumneavoastră să fie numiţi “Alianţa Cârlanilor” :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci e Badea Carlan ... se gandeste cum sa mearga pe jos pana la Rroma :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    Te salut, man!
    :))
    Cred ca ar face o echipa buna cu Becali. Au hobbyuri comune.
    :))
    Toate cele bune si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ADRIAN – Se întrec în declaraţii să-şi dea la gioale între aliaţi, dacă le contabilizăm domnul Crin Antonescu este de departe câştigător :)

    @andreiraduM – Da, acum au acelaşi hobby :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?