Pagini

17 dec. 2011

Moş Crăciun Senzaţional Funny photo Dan Diaconescu Felicitări sărbători iarnă funny

Funny photo Dan Diaconescu Mos Craciun Felicitari sarbatori iarna
Moş Crăciun Senzaţional - Funny photo Dan Diaconescu - Felicitări sărbători iarnă funny
Pictures Collection: Felicitări Sărbători de iarnă funny photos

Copii, fiţi cu ochii pe sacul deosebit de generos al Moşului Crăciun Senzaţional unde sunt şi cele 20 de puncte pe care Dan Diaconescu şi Partidul Poporului trebuie să le impună odată cu venirea la putere.

Bancuri: Un tip formează un număr de telefon.
- Alo?! Bună ziua!
- Bună ziua! Sunt fierbinte, ce doriţi?
Tipul închide imediat şi se întreabă în gând: “am greşit sau ce număr de telefon mi-o fi dat şi Dan ăsta?”. Formează numărul de telefon din nou, cu atenţie.
- Alo?! Mă scuzaţi, aş dori...
- Alo?! Da, sunt fierbinte...
Trânteşte telefonul şi-l sună pe prietenul său:
- Măi Dane, ce număr de telefon mi-ai dat? Îmi răspunde una şi-mi spune că-i... fierbinte...
- Păi, Fierbinte Ion îl cheamă pe instalator. Cred că ţi-a răspuns nevastă-sa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?