Pagini

2 dec. 2011

Florin Piersic Funny photo retouch

Funny photo Florin Piersic
Florin Piersic - Funny photo retouch
Pictures Collection: Stars funny photos retouch

Florin Piersic: "Dragilor, suntem făcuţi din iubire, trăim pentru a primi şi a dărui iubire. Dacă n-am avea-o, măcar un strop din când în când, ne-am usca precum un copac în arşiţă, cu rădăcinile crescute pe o stâncă golaşă. De altfel, cred că în întreg universul e o sete mereu nepotolită de iubire, cred că şi stelele, sorii şi luceferii au nevoie de ea, ca să nu se stingă."

Bancuri: Doi actori israelieni stau de vorbă. Unul se plânge celuilalt:
- Ca să fiu sincer, eu prefer să joc în faţa unor spectatori englezi, decât în faţa unor spectatori israelieni.
- Care e diferenţa?
- Englezul râde mai întâi de politeţe, pe urmă când ceilalţi spectatori pricep gluma şi a treia oară când o înţelege el însuşi.
- Dar spectatorul israelian?
- El nu râde niciodată, a mai auzit gluma!

7 comentarii:

  1. Nicu Constantin, Ştefan Iordache, Adrian Pintea, Ilarion Ciobanu, Florian Pittis, Colea Răutu, Marga Barbu, Gheorghe Dinică ...

    Florin Piersic: "Din teribilism, nu vrem să vedem dincolo de aparenţe. Şi, uite-aşa, ne ţesem pânza vieţii din iubiri pierdute, din prietenii destrămate, din trădări, din plecări repetate. Viaţa e o lungă călătorie sentimentală, dar orice staţie, orice despărţire înseamnă a muri câte puţin. Din fericire, eu am fost norocos; deşi călătoria mea a fost lungă, ea a fost plină de aer, de lumină şi plină de dragoste. Plină de Dumnezeu."

    RăspundețiȘtergere
  2. "Ursitoarele au avut grijă de mine. Mi-au lăsat în leagăn dragul de viaţă şi bucuria de a trăi, iar timpul nu-mi poate atinge zâmbetul, nici de pe chip, nici din suflet, în timp ce tristeţea sosită în scurte escale în vizite de lucru, îşi ia repede tălpăşiţa, plictisită de lipsa colaborării mele."

    Florin Piersic

    RăspundețiȘtergere
  3. Florin Piersic (răspuns la elogiile aduse în emisiunea lui Mihai Gâdea): Dragul meu, dar înainte ca răspunsul meu ar trebui să fie aşa cum ar trebui să fie, trebuie să-ţi spun că, nu-mi place cuvântul exagerez, dar cum să-ţi spun, mă simt atât de jenat cumva, pentru că nu pot să-mi imaginez şi nu vreau nici să cred că eu sunt cel mai iubit român, că eu sunt cel mai iubit actor, ştiind, cunoscând, având în dreapta mea şi în faţa mea actori extraordinari pe care i-am avut parteneri, care au fost poate unii mai mult, mai mult decât mine iubiţi de publicul din România.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Eu cred că suntem făcuţi din iubire, trăim pentru a primi şi a dărui iubire. Fără iubire, fără dragoste ar fi pustiu în lume. Dragostea poate să umfle pânzele speranţei, dar singură nu poate niciodată să ducă corabia la mal." - Florin Piersic.
    Gânduri bune la final de săptămână, Acuvio!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă acest funny foto retouch l-ai fi făcut de cunoscut mai repede, nu ar mai fi apărut gluma cu recensământul care nu s-a putut încheia, fiindcă nu s-a întors recenzorul de la Florin Piersic. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate comit un sacrilegiu, dar la ultimul interviu la tv., dat de Florin Piersic, am apreciat ca s-a cam ramolit, o cam lua pe aratura. Dar sa nu spuneti la nimeni:) O seara frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cristian Lisandru - Gânduri bune, week-end plăcut!

    @Gabriela Eleana - O glumă bună :) Week-end plăcut!

    @Odorica - Posibil, vrem nu vrem, vârsta ne schimbă mult :) Week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?