Pagini

28 dec. 2011

Felicitări Anul Nou 2012 Funny photo Emil Boc La mulţi ani Felicitări sărbători iarnă funny

Funny photo Emil Boc Felicitari Anul Nou
Felicitări Anul Nou 2012 - Funny photo Emil Boc - La mulţi ani! - Felicitări sărbători iarnă funny
Pictures Collection: Felicitări Sărbători de iarnă funny photos

Emil Boc: "În acest moment bugetul e în aşa fel construit încât să nu fie nevoie să tăiem salarii şi pensii în 2012 şi spun asta pentru că în cazul în care s-ar înrăutăţi situaţia în Europa noi avem acordul cu FMI şi Comisia Europeană ca element de rezervă. Datele pe care noi le avem arată că nu va fi nevoie în 2012 să accesăm soluţia acordului cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional"

Bancuri: Samuel şi soţia sa, Rebecca sunt în pat. El o sărută pe umăr. Rebecca ripostează:
- Am o migrenă groaznică. Ştii ce zi am avut. Maică-mea mă înnebuneşte, fetele de la birou m-au rugat să le dau o mână de ajutor, n-am avut o clipă liberă, sunt sleită de puteri, înţelege şi tu …
- Ştiu, înţeleg, nu-i nimic…
A doua seară, Samuel o sărută pe umăr, Rebecca se scuză:
- Mă supără teribil stomacul. Cred că mielul este de vină, hoţul ăsta de măcelar m-a tras pe sfoară, carnea nu era proaspătă, înţelege şi tu …
- Nu-i nimic, înţeleg…
A treia seară, Samuel face o nouă încercare. De data asta Rebecca sare ca arsă:
- Ce-i cu tine? Ai devenit un maniac sexual! Trei nopţi la rând?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?