Pagini

PAGINA FACEBOOK

21 nov. 2011

Cum să ai un blog apreciat

Cum sa ai un blog apreciat
Cum să ai un blog apreciat este o campanie de promovare a blogurilor noi sau mai puţin cunoscute lansată de Marius Ovidiu Călugăru cunoscut drept Blogatu în mediul online.

Care e scopul blogului tău? Vrei să fii cunoscut? Vrei să câştigi bani? Vrei ca ideile tale sa fie cât mai cunoscute?
Oricare ar fi răspunsul tău, ideea este că blogul tău are un scop. Un scop care poate fi atins cu ajutorul unor mijloace. Acestea nu se află la îndemana oricui!
Eu, împreuna cu alţi bloggeri care se vor implica în campanie, te voi ajuta să atingi scopul blogului tău! Cum? Prin intermediul acestei campanii care va promova conţinutul de calitate şi designul plăcut. O îmbinare între cele două elemente e esenţială pentru ca un blog sa fie apreciat.
Ce presupune această campanie? Analiza tuturor blogurilor participante, atât în video, cât şi scris, de către bloggerii care se vor oferi voluntari. Aşadar, caut bloggeri care doresc să sfătuiască alţi bloggeri! Cerinţe: seriozitate şi experienţă! Aştept comentariile celor care doresc să participe, atât ca sfătuitori, cât şi ca bloggeri începători, la campania “Cum să ai un blog apreciat”.

După analiza blogului în emisiunea Blogatu LiveTV am schimbat titlul blogului: acuvio’s funny photos retouch
Îi mulţumesc pentru cuvintele frumoase, promovare şi sfaturi iar dacă mai caută un logo/banner pentru campania “Cum să ai un blog apreciat” în miniatura paginii este propunerea mea.

5 comentarii:

  1. Bre, Acuvio,
    Citesc acilea:
    Preluarea se poate face numai prin copierea adresei legăturii URL a imaginii şi idicarea sursei prin link către postare sau blog.
    Dom'le, da' ai şi watermark şi le mai vrei şi p-alea, alea... păi pân-la urmă io unu' m-aş lăsa păgubaş.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gânduri bune din partea mea.
    Urmăresc de ceva vreme blogul tău, uite cum trece timpul, şi de fiecare dată am avut ceva interesant de văzut.
    Un blog care trebuie apreciat, părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristian Lisandru - Mulţumesc, aceleaşi gânduri bune se întorc către dumneavoastră.

    @Cârcotaşu - Mulţumesc pentru feed-back, o să mă gândesc la altă formulare sau poate mă ajută cineva cu una potrivită intenţiei mele, vreau să stimulez preluările şi popularizarea lor, nu cred că am pretenţii exagerate, poate greşit formulate:
    1. Funny photo retouch-urile pot fi utilizate gratuit pe site-uri sau bloguri.
    2. Să nu fie modificate, prin crop sau indicarea altui autor, în sensul îndepărtării watermark-ului. (eu am formulat probabil greşit indicând drept metodă “copierea adresei URL a imaginii”, desigur se poate şi download şi resize. Am ajuns să folosesc acel watermark discret de fundat şi afişarea condiţiilor de preluare după experienţa neplăcută în care găseam pe alte bloguri, funny photo retouch-uri făcute de mine dar suprapus numele altui autor, sau cropuri cu rea intenţie pentru a îndepărta acel “acuvio”. Inclusiv pe site-uri cu pretenţii, gen “Realitatea” care au făcut crop şi flip orizontal. Ulterior acestea mergeau mai departe în astfel de formate, indicând alt autor şi alt link)
    3. Indicarea sursei prin link (dacă apreciezi şi vrei să preiei pe propriul blog un funny photo retouch, doreşti să foloseşti imagini dar nu ai timp să munceşti să le faci singur, nu înţeleg de ce indicarea sursei printr-un link explicit este o adevărată spaimă la bloggerii români, cineva trebuie să mai stea şi la cratiţă, pardon, producţie, ca mine)

    Sunt cerinţele exagerate? Unde greşesc? Cum trebuie formulat?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Acuvio,
    Păi dom'le, te-ai gândit bine, aia cu “copierea adresei URL a imaginii” e aiuristică. Da' şi redundanţa cu link-u' e tot la fel. Păi dom'le, mata vrei să se ştie de unde este poza, cine-a muncit la ea, chestie care mi se pare absolut OK. Sigur că cine-a şters watermark-u' merită belit, da' una din aceste trei posibilităţi de identificare şi de stabilire a paternităţii mi se pare suficientă. Sigur, în plus faţă de watermark, hai să înţeleg că vrei şi link la articol sau blog, da' să mă şi obligi să nu pot să-i fac măcar un resize mi se pare... aiurea, te rog să mă scuzi şi să înţelegi că n-aş avea nici cea mai mică intenţie de a-mi însuşi rezulatele muncii tale, pe care o apreciez!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cârcotaşu - Mulţumesc încă odată, nu trebuie să vă scuzaţi, consider extrem de util feed-back-ul dumneavoastră. Am modificat condiţiile de preluare, sper să fie mai clare, şi pe alte bloguri am văzut condiţii asemănătoare, nu este o invenţie a mea. Nu oblig pe nimeni să preia un funny photo retouch de aici dar îmi doresc respectarea acestor două condiţii:
    1. A nu modifica imagininea. Indiferent dacă preluarea se face prin metoda de fapt mai simplă “a copierii adresei URL” unde practic imaginea este nemodificată fiind cea de pe serverul Google sau prin download să nu fie modificată, nu este nevoie de un resize, în blog se poate afişa la orice dimensiune doreşti de la foarte mică până la dimensiunea originală. Dacă cineva chiar vrea neapărat un resize, este suficient să spună şi se rezolvă.
    2. Indicarea sursei prin link. Linkul asigură indexarea, recunoaşterea şi promovarea blogului, este vorba de o promovare curată pe care o solicit, am spus nu oblig pe nimeni să preia. Watermarkul, pe care îl voi schimba curând pentru a nu mai exista această confuzie îmi asigură doar demonstrarea paternităţii după cum spuneţi, situaţie în care am fost recent.

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?