Pagini

24 sept. 2011

I Have a Dream Funny photo Barack Obama and Muammar Gaddafi

I Have a Dream Funny photo Barack Obama and Muammar Gaddafi
I Have a Dream - Funny photo Barack Obama and Muammar Gaddafi
Pictures Collection: Political funny photos retouch 2011

Barack Obama: “Astăzi, poporul libian scrie un nou capitol în viaţa naţiunii sale. Vom sta alături de voi în lupta de realizare a păcii şi prosperităţii pe care le poate aduce libertatea”

Bancuri: Statele Unite ale Americii, New York, anul 2061. Tatăl şi fiul se plimbau prin Memorial Plaza. Tatăl îi spune fiului:
- Uite, pe acest loc au fost odată Turnurile Gemene, dar au fost distruse în 2001 de arabi.
- Tată, ce sunt ăia “arabi”?

8 comentarii:

  1. Bine ai revenit!
    Mie mi-ai lipsit.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Virtualkid - Mulţumesc, sunteţi foarte amabil. Şi eu mă bucur să ne reântâlnim. Am revenit pentru scurt timp, am mai pieptănat blogul şi mai postez câteva funny photo retouch :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Primul banc din viața mea la care mi-a venit să plâng!
    Sclipitor post, ca de obicei. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andi Bob - Aşa este, apar şi bancuri care încearcă să panseze rănile sufletului, uneori cinice, asta nu însemnă că suntem de acord cu ceea ce conţin, putem zâmbi, semn de vindecare, cu o lacrimă în colţul ochilor, pentru că nu uităm, tot un fel de Memorial Plaza.
    Alt exemplu:
    “Doi gardieni la Auschwitz Birkenau:
    - Mmmm! Miroase a zahăr ars. Ce avem noi ceva bun la masă cu zahăr ars?
    - Aş! Ce zahăr ars. Iar miroase de la cei cu diabet zaharat!”

    Eu vă mulţumesc, invitaţia era pentru mâine la un Chestionar funny photo retouch, din aceeaşi temă :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O fi reuşit să îşi şteargă toate lacrimile? Sau mai sunt şi pentru alţii, ţinute în rezervă?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristian Lisandru - Să fie vorba de lacrimi? Domnul Barack Obama când lăcrimează, afişează lacrimile şi o face cu public şi fotografi în jur. Mai ştim şi alt preşedinte care foloseşte tehnica asta, probabil aşa îi învaţă la şcoala de preşedinţi. Păcat că acel prosop nu este transparent să-i vedem într-adevăr faţa în această presupusă situaţie. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe cel cu zahăr ars îl știam, e dintr-un film. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andi Bob - Posibil să fie dintr-un film, un film vechi, eu îl ştiu ca banc din anii ’70 :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?