Pagini

16 dec. 2010

Funny photo postcard Emil Boc Moş Crăciun Felicitări sărbători de iarnă funny

Funny postcard Emil Boc Moş Crăciun
Funny photo postcard Emil Boc - Moş Crăciun - Felicitări sărbători de iarnă funny
Pictures Collection: Felicitări Sărbători de iarnă funny photos

Bancuri: Un preot catolic, un pastor reformat şi un rabin vor să afle care e cel mai bun în meseria sa. Se duc în pădure, îşi aleg câte un urs şi încearcă să-l convertească. Ulterior, catolicul povesteşte:
- Am găsit un urs, i-am citit Catehismul şi l-am stropit cu agheasmă. Săptămâna viitoare îl aştept la împărtăşanie.
- Am găsit un urs şi i-am ţinut o predică din învăţăturile Domnului. M-a lăsat să-l botez, zice şi pastorul.
Cei doi privesc apoi spre rabin care zăcea pe o targă, înfăşurat în bandaje de echipajul sosit de urgenţă.
- Poate că nu ar fi trebuit să încep cu circumcizia ... le şopteşte rabinul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?