Pagini

23 dec. 2010

Colind Seara de Crăciun Funny photo postcard Crăciun Fericit Sărbători Fericite

Colind Seara Craciun postcard
Colind Seara de Crăciun - Funny photo postcard - Crăciun Fericit - Sărbători Fericite
Pictures Collection: Felicitări Sărbători de iarnă funny photos
Foto: Brăila - Piaţa Traian

Crăciun Fericit! Sărbători Fericite!

Bancuri: Un cerşetor bate la uşa lui Blum, care îl primeşte, dar în loc să-i dea bani îi spune:
- Nu pot să-ţi dau nici un ban. Tocmai mi-am măritat fiica, m-a costat şi i-am dat atâta că abia mi-a rămas mie pentru a trăi, nu ca să mai dau şi la alţii.
- Am înţeles, spune cu înţelegere cerşetorul, dar permiteţi-mi domnule Blum să vă spun că puteaţi să-i daţi fiicei dumneavoastră toţi banii dumneavoastră, dar nu şi pe ai mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?