Pagini

21 oct. 2010

Funny photo Traian Băsescu şi Elena Udrea Scenarii Science Fiction

Funny photo Traian Basescu Elena Udrea Scenarii
Funny photo Traian Băsescu şi Elena Udrea - Scenarii Science Fiction
Pictures Collection: Interviu foto Traian Băsescu funny photos retouch

Traian Băsescu: "Nu e suficient să fii inteligent, aici v-o descriu pe doamna Udrea... Inteligent, ambiţios, capabil de negociere, extrem de rezistent în bătălia politică... Aş spune, la vârsta dânsei, 36, 37 de ani, un politician, unul dintre cele mai bune produse ale politicii în PDL în ultimii ani. Dar de aici şi până la funcţia de prim-ministru sau de preşedinte este cale lungă"

Question: Întrebarea optsprezece. Domnule preşedinte Traian Băsescu, există un scenariu cu cine va urma după dumneavoastră la Cotroceni în 2014?
Answer: "M-aş uita dacă îmi este permis la oameni de gen Preda, de gen Baconschi, de gen Monica Macovei, Sever Voinescu"

Bancuri: Evul Mediu. Un cavaler se pregăteşte să plece în cruciada. Îi pune centura de castitate soţiei, apoi îl cheamă pe cel mai bun prieten şi-i spune:
- Tu eşti singurul om în care am încredere. Îţi las cheia de la centura soţiei mele. Să o pastrezi cu sfinţenie până mă întorc din cruciadă.
- Cheia este în siguranţă la mine. Fii liniştit, voi veghea permanent, nimeni nu se va atinge de soţia ta până te întorci.
Cavalerul se urcă pe cal şi pleacă. Nu parcurge nici o jumătate de leghe că aude strigăte în spatele său. Se opreşte şi-l vede pe prietenul său venind în goana calului :
- Stai! Stai! Mi-ai dat altă cheie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?