Pagini

9 oct. 2010

A.I.Cuza Lecţie de istorie cu Gheorghe Falcă Funny photo Traian Băsescu

Funny photo Gheorghe Falca Traian Băsescu
A.I.Cuza - Lecţie de istorie cu Gheorghe Falcă - Funny photo Traian Băsescu
Pictures Collection: Political portraits funny photos retouch

Gheorghe Falcă: "Dacă am judeca, cum judecă astăzi televiziunile... Cuza a unit cele două principate şi în şapte ani de domnie a făcut peste 20 de reforme, dar reformele l-au trimis din ţară, pentru că i-au afectat pe toţi. Sistemul a reacţionat. Cuza a rămas în istorie, iar cei care au denigrat atunci, nu ştie lumea despre ei. De aceea noi, PD-L, credem că facem istorie pentru români"

Anecdote: Mihail Kogălniceanu stăruia pe lângă A.I.Cuza ca să-l facă ministru şi pe generalul Tell, care după cum se ştie avea o tremurătură continuă a capului. A.I.Cuza îi făgăduia mereu lui Mihail Kogălniceanu, dar nu se ţinea de cuvânt. La un moment dat A.I.Cuza, îi spuse lui Mihail Kogălniceanu:
- Mihalache dragă, am să te rog un lucru.
- Ce lucru, Maria Ta?
- Să mişti mereu din cap vreo zece minute.
- Dar pentru ce?
- Fă-mi plăcerea şi dă din cap puţin.
Mihail Kogălniceanu, ca să-i facă plăcerea, începu să mişte capul de la dreapta la stânga. Mişcă, mişcă până ce nu mai putu. Atunci zise:
- Lasă-mă, Maria Ta, am ameţit.
- Dumneata ai zguduit capul două minute şi ai ameţit, şi vrei să-l fac ministru pe Tell, care mişcă din cap de treizeci de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?