Pagini

27 sept. 2010

Sloganul poliţiştilor la Cotroceni Melc, melc codobelc Funny photo

Funny photo Sloganul Politistilor
Sloganul poliţiştilor la Cotroceni: Melc, melc codobelc - Funny photo
Pictures Collection: Political funny photos retouch 2010

Sloganul poliţiştilor. (Cotroceni - 24 Septembrie 2010) Melc, melc codobelc, Scoate coarne boiereşti, Că te duc la baltă, Şi-ţi dau apă caldă, Că te duc la Dunăre, Şi-ţi dau apă tulbure, Şi te sui pe un buştean, Să mănânci ... leuştean

Bancuri: Doi lucrători de la cablu au fost reclamaţi de locatarii unui imobil pentru că în timp ce efectuau o lucrare de instalare, au vorbit foarte urât între ei. Şeful lor îi chemă pentru explicaţii. Unul dintre ei se disculpă:
- Nu este adevărat şefu, nu am vorbit urât... Am fost la lucrare, Gicu a urcat pe stâlp să facă legăturile iar eu ţineam scara... Ştii trusa noastră, aia de vreo 2-3 kile... La un moment dat a scăpat-o şi mi-a căzut drept în cap. Atunci eu i-am spus: “Dragă Gicu, eşti te rog amabil să cobori, să vezi ce cucui mi-ai făcut?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?