Pagini

12 iul. 2010

Traian Băsescu către guvernul Emil Boc: Termen de graţie 1 Septembrie Funny photo retouch

Funny photo Emil Boc Termen gratie Traian Basescu
Traian Băsescu către guvernul Emil Boc: Termen de graţie 1 Septembrie - Funny photo retouch
Pictures Collection: Political funny photos retouch 2010

Traian Băsescu: "Am dat Guvernului termen de graţie până la 1 septembrie" ... "Eu nu pot da ordine Parlamentului sau Guvernului, dar în calitate de şef al statului cer acestor instituţii să nu înglodăm ţara în datorii. Şi pentru aceasta, în prima etapă este să reducem cheltuielile, apoi generalizarea impozitării. Toate veniturile trebuie impozitate. Abia în ultima etapă, hai să vedem dacă e cazul să marim fiscalitatea. De aceea, nu am vrut să mărim TVA"

Bancuri: În plină criză, doi manageri discută...
- Auzi, tu îţi mai plăteşti angajaţii?
- Nu. Tu îi plăteşti?
- Nu, nici eu.
- Şi continuă să vină la muncă şi ai tăi, nu?
- Da, vin conştiincioşi.
- Ştii ceva? Eu cred că ar trebui să le cerem o taxă de intrare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?