Pagini

5 iul. 2010

Funny photo Radu Moraru Traian Băsescu Naşul talk-show

Radu Moraru funny photo
Funny photo Radu Moraru Traian Băsescu - Naşul talk-show
Pictures Collection: Stars funny photos retouch

Radu Moraru: "Aici e drama României. Spuneam eu într-o seară, e o dramă că România are 3 talk-show-uri care sunt total independente şi toate 3 din păcate sunt pe B1 TV, iar celelalte 64 de talk-show-uri toţi vorbesc la fel, aceeaşi limbă, acelaşi mesaj, aceleaşi minciuni, aceleaşi presiuni. Aici e foarte dubios şi deja ţine de interesul naţional şi de securitate naţională şi e treaba şi a serviciilor secrete şi a CSAT-ului"

Bancuri: O planetă trece pe lângă planeta Pământ şi o întreabă:
- Ce mai faci, soro? Nu te-am văzut de milioane de ani!
- Nu prea bine... Ştii... mi-au ieşit nişte Homo Sapiens...
- Nu te îngrijora, o să treacă! Am avut şi eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?