Pagini

9 iun. 2010

Stăpâna Casei Funny photo Roberta Anastase Traian Băsescu funny

Roberta Anastase funny photo
Stăpâna Casei - Funny photo Roberta Anastase - Traian Băsescu funny
Pictures Collection: Political portraits funny photos retouch

Bancuri: Un bărbat zbura cu un balon cu aer cald şi la un moment dat şi-a dat seama că s-a rătăcit. A coborât până aproape de pământ şi a zarit o femeie pe o pajiste. Apropiindu-se de ea, el i-a strigat:
- Fii amabilă, poţi să mă ajuţi? Am promis unui prieten că mă întâlnesc cu el, dar nu mai ştiu unde mă aflu.
- Te afli într-un balon cu aer cald, la aproximativ 10 metri înălţime. Te găseşti între 44 şi 45 grade latitudine nordică, şi între 26 şi 27 grade logitudine estică. - răspunde femeia.
- Probabil eşti ingineră de profesie! - constată omul din balon.
- Aşa este, dar de unde ştii?
- Păi tot ce mi-ai spus este corect din punct de vedere tehnic, dar n-am idee ce aş putea face cu informaţiile tale şi sunt tot în ceaţă. Să fiu sincer, nu m-ai ajutat deloc, chiar pot spune că m-ai ţinut pe loc degeaba.
- Dar tu trebuie să fii politician! - constată la rândul ei femeia.
- Aşa este, dar de unde ştii?
- Păi nu ştii unde te afli şi nici încotro te îndrepţi. Te-ai ridicat la înălţime profitând de o flamă care a încins situaţia. Ai făcut o promisiune pe care nu ştii cum ai să o respecţi şi te aştepţi ca oamenii de sub tine să-ţi rezolve problema. Adevărul este că te afli exact în acelaşi loc unde erai când am început discuţia dar brusc constaţi acum că asta este din vina mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?