Pagini

22 mai 2010

Datorii în ape tulburi Funny photo Dinu Patriciu Crin Antonescu

Dinu Patriciu Crin Antonescu funny photo
Datorii în ape tulburi Funny photo Dinu Patriciu Crin Antonescu
Pictures Collection: Political portraits funny photos retouch

Datorii în ape tulburi: 2003 - Guvernul Adrian Năstase a emis o ordonanţă privind transformarea în obligaţiuni cu o maturiatate de şapte ani a restanţelor bugetare ale Rompetrol existente la data de 30 septembrie 2003, în valoare de 603 milioane de dolari, acţionarul majoritar al grupului Rompetrol fiind în acel moment Dinu Patriciu.
2007 - Dinu Patriciu a vândut pachetul majoritar de actiuni (75%) al Rompetrol către grupul KazMunaiGaz din Kazahstan
2009 - Dinu Patriciu vinde şi pachetul de 25% din Rompetrol, către KazMunaiGaz.
2010 - Rompetrol are de plătit până la 30 septembrie 2010 suma de 570 milioane de euro către statul român.
KazMunaiGaz, anunţă că nu poate plăti datoria către statul român, care a fost luată deja în considerare ca sursă de venituri la buget în 2010 şi negociază cu guvernul, una dintre soluţiile propuse fiind restructurarea datoriei pe următorii trei-patru ani.
Dinu Patriciu: "în afară de 260 de milioane de dolari dobânzi pe care le-a încasat pe parcursul acestor şapte ani de existenţă a acestor obligaţiuni, a mai încasat opt miliarde de dolari din taxele plătite de Petromidia, mai mult de jumătate din preţul litrului de benzină reprezentând taxelele şi impozite la stat. Aceste opt miliarde justifică soluţia care a fost dată atunci, nu de iertare de datorii, ci, dimpotrivă, de transformare a datoriilor istorice ale Petromidiei în obligaţiuni convertibile " ... " a fost o mare greşeală când această datorie a fost considerată exigibilă şi introdusă în buget de guvernanţi "

Datorii în ape tulburi: 2010 - PNL anunţă că are datorii de peste 3 milioane de euro, 90% din această sumă fiind datorată în urma campaniei lui Crin Antonescu la alegerile prezidenţiale 2009.
PNL are o datorie de 700.000 de euro numai către firma Odyssey unde Dinu Patriciu deţine 60% din acţiuni, firmă care s-a ocupat cu organizarea de evenimente electorale.
Dinu Patriciu: " PNL nu-mi datorează nimic mie, personal. Una dintre firmele la care am acţiuni a avut contract cu PNL în campania electorală. Este o problemă pe care trebuie să o rezolve cele două parţi. Ambele parţi sunt flexibile şi cred că vor găsi o soluţie pentru rezolvarea acestei situaţii " ... " Eu am avut o contribuţie pentru campania electorala a PNL în limitele legii. Nu mai ştiu cât a fost, am contribuit în limita legii"

Bancuri: Itzic se foia noaptea în pat neputând să adoarmă. Soţia lui, Raschela îl întreabă:
- Ce ai dragă Itzic de nu poţi să dormi?
- Raschela dragă, uite am o datorie de un milion către vecinul nostru Ştrul, mâine e termenul de restituire iar eu nu am un ban în casă. Ce mă fac?
- Şi din cauza asta nu poţi tu să dormi? Stai că rezolv eu asta.
Iese la geam şi cum erau casele apropiate, strigă cât poate către casa de vis a vis:
- Ştrulică! Ştrulică!
Acesta buimac de somn iese în cadrul ferestrei şi întreabă nervos:
- Ce-i femeie, ce ai de scoli oamenii în puterea nopţii?
- Ascultă, nu trebuie Itzic să-ţi dea mâine datoria de un milion?
- Ba da!
- Ei bine, să ştii că nu are o para chioară!
- Vai de mine şi de mine, eu planificasem banii aceia pentru o plată mâine! Ce mă fac acuma!
Raschela se întoarce spre Itztic şi îi spune:
- Itzic acum poţi să dormi! De acum nu mai doarme el!

Un comentariu:

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?