Pagini

30 mai 2010

Cinstit cu românii în campania electorală Funny photo Traian Băsescu

Funny photo Traian Basescu Campania electorala
Cinstit cu românii în campania electorală - Funny photo Traian Băsescu
Pictures Collection: Interviu foto Traian Băsescu funny photos retouch

Traian Băsescu: (04.11.2009) “Deşi m-am operat la coloana vertebrală, ea a rămas dreaptă, deoarece nu m-am înclinat niciodată în faţa mogulilor. Eu am un singur interes, cel al poporului român: modernizarea statului” ... „N-am să negociez niciodată interesul poporului român. Ştiu că poporul român mi-a dat un mandat şi mi-l va da, probabil, pe al doilea, nu atât pentru ce am făcut, ci pentru că am fost cinstit cu el, şi românii au simţit acest lucru”

Question: Domnule preşedinte Traian Băsescu, în campania electorală a-ţi fost cinstit cu românii?
Answer: Ha-Ha-Ha! Vor simţi acest lucru!

Bancuri: Traian Băsescu ajunge la judecata de apoi, unde i se face oferta de a cunoaşte trei zile iadul şi trei zile raiul, după care să poată aleage locul potrivit pentru el.
Merge în iad, taraf, băutură, mahoarcă, dansatoare, distracţie.
După cele trei zile merge şi în rai. Aici linişte. După alte trei zile, plictisit ajunse în faţa Judecatorului. Fară să ezite alege:
- Am ales, iadul e potrivit pentru mine!
- Fie!
Ajunge din nou în iad,  se închid porţile, şi imediat diavolii îl aruncă într-un cazan smoală. Traian Băsescu urlă:
- Ce se întamplă aici? Acum trei zile era altfel!
- Ha-Ha-Ha! - răspunde un diavol - atunci era campanie electorală!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?