Pagini

1 apr. 2010

Traian Băsescu acceptă o sedinţă foto interviu Funny photo retouch

Funny photo Traian Basescu Interviu foto
Traian Băsescu acceptă o şedinţă foto interviu - Funny photo retouch
Pictures Collection: Interviu foto Traian Băsescu funny photos retouch

1 aprilie: Domnul preşedinte Traian Băsescu a acceptat o şedinţă foto interviu pe modelul “întreabă şi postează”.

Question: Domnule preşedinte Traian Băsescu cunoaşteţi faptul că ziua de 2 aprilie a fost declarată “No Băsescu Day” după modelul italian şi francez de mişcare civică care afişează culoarea violet?
Answer: Ha-Ha-Ha! Iar Hrebenciuc cu violetul? Voiculescu a vrut să mă santifice. Alţii au vrut să mă facă academician. Arăt eu ca un licurici?

Bancuri: Ionel vine de la şcoală foarte supărat. Tatăl îl întreabă:
- Ce s-a mai întâmplat de eşti aşa supărat ?
- Păi am luat un “doi” pentru că n-am ştiut care-i diferenţa între “bai” şi „catastrofă”.
- Lasă-l încolo de “doi” că nu-i nici primul nici ultimul. Hai că te lămuresc eu. Uite un exemplu: dacă mâine ne moare porcul atunci e “bai” mare. Dar nu-i chiar o “catastrofă”. În schimb, dacă mîine se prabuşeşte Traian Băsescu cu avionul prezidenţial asta-i o mare “catastrofă”! Da’ nu-i “bai”...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?