Pagini

17 feb. 2010

Legea Unitara Emil Boc

Radu Moraru funny photo
Legea Unitară Emil Boc
Am urmărit emisiunile pe tema legilor unitare, a salarizării şi a pensiilor ale lui Radu Moraru, cel mai corect dintre moderatorii cunoscuţi, întotdeauna un adevărat ghimpe în coasta puterii, exemplu de comportament al românului,  că nu degeaba îşi spune “Naşul”.
Din miniatura paginii se vede cât de greu câştigă acele buze o pâine albă. (politic glume foto)
Credeţi că nu e posibil ca cineva într-un fotoliu să stabilească salariul şi pensia fiecăruia? Uite că e posibil!
Domnul Prim Ministru Emil Boc turuie: “aşa vor muşchii Lui” iar Naşul ne traduce: fraţi români, vor creşte salariile şi pensiile! Vor ajunge nesimţite!
Din ceea ce am înţeles după traducerea Naşului, am postat un “funny photo retouch” unde există o realitate a bunăstării actuale şi promise, iar dincolo de sticlă, în virtual, duşi cu pluta,  eu şi cei ca mine, neâncrezători dar pofticioşi la cele promise.
Nu trebuie decât să acesaţi linkul pentru  Legea Unitara funny photo Emil Boc iar dacă credeţi că ceva nu este în ordine şi aveţi amabilitatea, sfătuiţi-mă ce pastile să iau pentru că nu am încredere în pastilele Boc.