Pagini

13 feb. 2010

Europarlamentari funny

Angela Merkel Nicolas Sarkozy
Europarlamentari funny
“Autoritatea Electorală Permanentă a identificat 12.034 posibile voturi multiple la scrutinul din 7 iunie 2009 pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European, se arată într-un Raport statistic făcut public de AEP”.
Gata, vă ajunge deja a-ţi aflat prea mult!

Hot News
Nu vă lăsaţi înşelaţi de zâmbetele celor doi licurici din fotografia alăturată în miniatura paginii, nu sunt zâmbete din fişa postului.
Dacă folosiţi programul Photo-Word-Lips obţineţi următoarea conversaţie care a avut loc imediat după aflarea rezultatelor la alegerile europarlamentare 2009.

Angela Merkel: Pe cine au trimis românii în Europarlament?
Nicolas Sarkozy: Păi... e fica preşedintelui... mai e unul abia eliberat pentru sechestrare de persoane... am mai auzit de unu’ anti... dar e în tratament... Restul sunt scutelnici.
Angela Merkel: Scutelnici?
Nicolas Sarkozy: Românii au o tradiţie veche. Fiecare boier se îngrijeşte a avea câţiva scutelnici pe care în schimb îi mai foloseşte la câte o treabă.
Angela Merkel: Berlusconi a spus ceva?

Despre ceilalţi nu am deocamdată alte date, dar am găsit o fotografie EBa.  Am tratat-o cu lapte demachiant din dulăpiorul soţiei  îndepărtând răuvoitorii pixeli albaştri şi am obţinut originalul  EBa Toys Land funny photo Elena Băsescu. Această expertiză demonstrează reaua intenţie a celor care criticând fără nici un motiv serios EBa vor să lovească în domnul Traian Băsescu.