Pagini

30 ian. 2010

No Băsescu Day Remember funny Traian Băsescu

Sigla NBD funny
No Băsescu Day (Rember funny Traian Băsescu)
Am aflat de la @brad despre iniţiativa organizată de @Lilick : NBD - No Băsescu Day.
Am fost direcţionat pentru amănunte la Mişcarea Violet unde am aflat că ideea principală este ca în ziua de 02.04.2010 să postezi pe blog ceva violet sau să porţi ceva violet.

Sunt unul din cei 5.204.102 (cinci milioane două sute patru mii una suta doi) de români care abia au spus la vot Nu Băsescu.
Trebuie să aştept până la 02.04.2010, când „întâmplător”, Băsescu, Udrea, Boc, Berceanu, Blaga, Flutur vor purta ceva violet şi eventual vor ieşi nepăsători de la “o mică gustare”?
Dacă faceţi o chetă, că de sponsori nu îndrăznesc să sper, poate oferiţi ostentativ nişte căldăruşe violet prin câteva sate.
Nu va fi o acţiune de furie a neputinţei ci de haz a neputinţei.
Băsescu este cel mai hidos reprezentant al celor care-şi arogă apartenenţa la deja casta “clasă politică”, dar pentru cel “no name” care fuge dintr-un partid în altul să fie într-o poziţie mai bună la supt ce culoare să port pentru ziua “No Name Day”?
Pentru că sunt împotriva actualelor partide care au construit aceste instituţii politice ipocrite dar care parcă sunt una (preşedenţie, curte constituţională, parlament, guvern) şi sunt folosite pentru jaf, când şi ce culoare să port? Că nu le mai suport!
Funny photo retouch: Sigla No Băsescu Day funny photo

Update: 20.02.2010: Mă retrag din mişcarea NBD. Am decis să mă retrag din mişcarea violet “No Basescu Day”. Nu vreau să fiu într-un roman poliţist unde crima se face cu mâna altuia. Am vizitat majoritatea blogurilor care au aderat la această mişcare, sunt galbene, roşii, albastre cu moţ violet. Să-şi susţină pe faţă PNL, PSD, domnul Dan Voiculescu, mişcarea violet şi NBD. A nu se înţelege că am ceva cu persoanele, voi rămâne la nivel de “cititor” pentru multe bloguri din cele care au aderat la NBD. Postarea prin care am aderat nu se potriveşte acestei mişcări. Le urez succes în atingerea end point-ului propus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?