Pagini

16 ian. 2010

Funny photo postcard Traian Băsescu La Mulţi Ani 2010 Felicitări Sărbători iarnă funny

Funny postcard 2010
Funny photo postcard Traian Băsescu - La Mulţi Ani 2010 - Felicitări Sărbători iarnă funny
Pictures Collection: Felicitări Sărbători de iarnă funny photos

Un funny postcard (Traian Băsescu, Emil Boc, Elena Udrea) pe care l-am printat format A5 la un laborator foto şi oferit colegilor la intrarea în noul an 2010. Unul dintre cele trei personaje este ca de obicei bine "acoperit".

Bancuri: Jurnalul unui emigrant. Prima iarnă în Canada.
12 August. Ne-am cumpărat o casă nouă în Canada. Sunt foarte emoţionat. Aici e atât de frumos. Munţii sunt de o splendoare nedescrisă. Abia aştept să îi văd acoperiţi de zăpadă.
14 Octombrie. Canada. E cea mai frumoasă ţară de pe Pământ. Frunzele au primit toate acele minunate nuanţe de culoare galbenă şi portocalie. M-am plimbat cu maşina prin natură şi am văzut câţiva cerbi. Sunt atât de graţioşi. Cerbii sunt cele mai frumoase animale. Cred că am ajuns în paradis. Iubesc Canada.
11 Noiembrie. Ziua sărbătorii naţionale. În curând începe vânatoarea cerbilor. Nu îmi vine să cred că cineva poate să ucidă un animal atât de frumos. Sper că va ninge în curând. E atât de frumos aici.
02 Decembrie. Azi noapte a nins pentru prima oară. M-am sculat şi am văzut că este alb peste tot ca în cele mai frumoase vederi. Am ieşit afară, am curăţat în faţa casei şi apoi ne-am bătut cu bulgări de zapadă. Când a trecut maşina de curăţat zăpada am curăţat din nou în faţa curţii. Ţară deosebită. Iubesc Canada.
12 Decembrie. Azi noapte a nins iaraşi. Maşina a curăţat zăpada din nou. Ne-a blocat intrarea în curte. Aici e splendid.
19 Decembrie. Azi noapte a nins iaraşi. N-am putut să scot maşina să merg la lucru. Aici e într-adevar foarte frumos numai că sunt obosit de curaţat zăpada (lopatarie). Din nou maşina aia blestemată.
22 Decembrie. Căcatul ăsta alb nu s-a oprit toată noaptea. Am bătături la mâini de la lopată şi mă doare spatele. Această maimuţă cu maşina parcă se ascunde după colţ şi numai aşteaptă să termin de curăţat în faţa curţii. La naiba.
25 Decembrie. Crăciun Fericit pe naiba. A nins din nou zapada asta nenorocită. Dacă îl prind pe homosexualul ăla cu maşina îl omor. Fu..le ...... că nu aruncă mai multă sare (pentru topit zăpada) pe şosele.
27. Decembrie. Azi noapte iarăsi zăpadă. Nu ies de trei zile din casă doar că dau cu lopata într-una după ce trece maşina. Nu pot pleca nicăieri, auto este blocat sub un deal de zăpadă şi mai e şi foarte frig pe deasupra. Au spus că la noapte va mai cadea încă 30 cm de căcatul ăsta de zăpadă.
28. Decembrie. Prognoza a fost proastă. S-au mai depus 50 cm nu 30 cm. Dacă se continuă aşa nu se va topi până la vară. Maşina de curăţat a rămas blocată şi maimuţoiul a venit la mine să îmi ceară lopata. I-am spus că am rupt deja 6 curăţând rahatul ce mi l-a aruncat în faţa curţii. Era cât pe ce să îi dau în cap cu lopata.
04 Ianuarie. Am ieşit din casă în sfârşit. M-am dus până la alimentara să cumpăr de mâncare şi la întoarcere am lovit un cerb. Auto avariat în valoare de $3000. Bestiile de cerbi trebuie omorâte. Sunt peste tot. De ce oare nu i-au omorât vânătorii toamna trecută?
03 Mai. Am dus maşina la mecanic. Incredibil cât de mult a ruginit de la sarea aia nenorocită care se aruncă peste tot, tot timpul iernii ca să topească zapada şi tot degeaba.
10 Mai. Mă mut în Florida. Nu îmi pot imagina cum cineva normal poate trai în Canada asta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?