Pagini

30 ian. 2015

Mircea Geoană as Mr Bean - Vinde pepeni la bostănar

Mircea Geoană as Mr Bean funny photo

Mircea Geoană: „Din punct de vedere practic, dacă vrei să ai o decizie pe România, trebuie să o convingi pe Victoria Nuland, restul administraţiei este mai uşor de condus. Eu am spus, la fel de direct, şi la fel de amical ca întodeauna, i-am spus, din punctul meu de vedere, aceasta este estimarea mea, că eu sunt convins că un nou început trebuie făcut cu un nou guvern, cu o nouă majoritate, cu o majoritate largă, poate de tip german, cu un nou PSD, cu un nou PNL. Este ceea ce i-am spus, a zis “ok”, e problema voastră, este un stat democratic, cu o singură rugăminte, să nu aveţi o criză politică prelungită şi atunci, dacă va fi să fie, şi eu cred că va fi să fie, e o chestiune chirurgicală, o moţiune de cenzură, o nouă majoritate, un adevărat program de guvernare.”

Ambasada SUA: „Adjunctul secretarului de stat pentru Europa şi Eurasia, Victoria Nuland, nu a facut niciun fel de comentariu referitor la preferinţa pentru o anumită conducere politică în România. Aceasta este o chestiune care priveste exclusiv poporul român”

2 comentarii:

  1. Din păcate e mai plauzibil ce spune prostonel decât jagardeaua securistă. Chestiunile care privesc exclusiv poporul roman sunt limpezite de catre securistii americani via securistii ceausisti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Personal cred că Ambasada SUA a intervenit prin ”Aceasta este o chestiune care priveşte exclusiv poporul român” (ca şi altă dată), că nu susţine vendeta Mircea Geoană, după ce Victoria Nuland declarase despre relaţia Iohannis-Ponta „Cred că cei doi s-au angajat să colaboreze bine împreună. Este un nou început, un nou început politic pentru România”.
      Omeneşte este de înţeles şi Mircea Geoană, pierzi funcţie după funcţie, dar şi casa în care stăteai bine mersi abuziv de mulţi ani? Asta este mai greu de suportat, la luptă tovarăşi! :)

      Ștergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?