Pagini

16 mar. 2012

Pure political fun Irinel Columbeanu nu se împacă cu Monica

Funny photo Irinel Columbeanu şi Monica Pure political fun
Pure political fun - Irinel Columbeanu nu se împacă cu Monica
Funny photos collection: Ştiri funny photos 2012

Irinel Columbeanu: "Sunt ocupat cu campania pentru Primaria Generală şi nici chiar dacă cineva mi-ar garanta că aş câştiga această cursă dacă m-aş împăca cu Monica, tot n-aş face-o. Nici eu nu m-aş vota, nu cred că acesta este modul în care se câştigă alegerile, fără scrupule"

Bancuri: Un tip stă la coadă la casa de bilete. La un moment dat observă că o brunetă înaltă, sexy, care stătea la aceeaşi coadă ceva mai în spate, îl salută discret şi-i zâmbeşte prietenos. Tipului nu-i vine să creadă că o tipă atât de bine îl cunoaşte, iese din rând şi o întreabă:
- Scuzaţi, ne cunoaştem cumva?
- Nu sunt chiar sigură… dar cred că sunteţi tatăl unuia din copiii mei.
Uimit, tipul derulează fulgerător în minte diferite imagini şi exclamă:
- Dumnezeule, deci eşti dansatoarea de striptease cu care am petrecut când am sărbătorit …
- Nu domnule! Sunt profesoara de română a fiicei dumneavoastră!

4 comentarii:

  1. E la "fără cuvinte". Bine redată întreaga atmosferă, Acuvio. Cât despre catindatul Irinel, mai bine lipsă...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristian Lisandru - O imagine de politică pură, nu avem nevoie de paparazzi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am mai trecut de ceva timp pe la tine.dar asta poza asta ma face rad :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Romania Europeana – Mulţumesc, am încercat să recreez o imagine de politică românească pură. Nu pierdeţi nimic, sunt produse refrigerate sau congelate şi în plus se apropie o lungă, lungă, pauză :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?