Pagini

29 dec. 2011

Felicitări Anul Nou Funny photo Traian Băsescu La mulţi ani Felicitări sărbători iarnă funny

Funny photo Traian Basescu Felicitari Anul Nou
Felicitări Anul Nou - Funny photo Traian Băsescu La mulţi ani! - Felicitări sărbători iarnă funny
Pictures Collection: Felicitări Sărbători de iarnă funny photos

Traian Băsescu: "Judecarea proceselor de mari corupţi este un lucru cerut de Bruxelles. Faptul că se judecă aceste procese este un lucru bun. Faptul însă că multe dosare prezentate cu tam-tam s-au finalizat cu achitări, cu procurori care mâncau pământ când au trimis dosarul şi în faţa judecătorilor nu ştiau cum să ceară o acţiune cu suspendare, dându-şi seama, probabil, că dosarul nu ţine, arată că avem probleme şi la judecători şi la procurori"

Bancuri: Domnul Haim se ceartă cu patronul hotelului la plecare.
- Poftim? Vrei să plătesc cincizeci de dolari pentru camera mea din hotelul dumitale? Asta e ceva de nedescris!
- În preţul acesta e inclus şi mic-dejunul, domnule Haim.
- Da, dar eu n-am mâncat aici.
- Asta este numai vina dumneavoastră. Masa v-a stat la dispoziţie.
- Atunci îmi datorezi dumneata cincizeci şi cinci de dolari.
- Pentru ce, mă rog?
- Pentru sărutul soţiei mele, Rifca.
- Dar eu nu v-am sărutat soţia!
- Asta nu e vina mea. Ea ţi-a stat la dispoziţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?