Pagini

21 oct. 2011

Blog List Political Funny Photos Retouch

Blog List - Political Funny Photos Retouch

Între miile de bloguri româneşti din zona “politic” sunt şi bloguri care ocupă nişa Political Funny Photos Retouch, au în principal postări pe teme politice bazate pe imagini editate amuzant, “producţie proprie”.

Sunt bloguri care au făcut pionierat în această zonă, în acea perioadă eu nici nu ştiam ce este acela blog. Unele bloguri sunt active altele deja inactive. Sunt bloguri pe care le-am întâlnit relativ repede după contactul meu cu “blogosfera”, altele foarte târziu şi probabil sunt încă astfel de bloguri pe care eu nu le-am depistat. Dacă mai cunoaşteţi alte bloguri Political Funny Photos Retouch vă mulţumesc anticipat pentru indicarea lor în completarea listei.

Blog List Political Funny Photos Retouch se poate dovedi utilă, în primul rând mie dar şi celor interesaţi de astfel de postări care ajung întâmplător pe acest blog.
  1. baricada
  2. Basarica - Profund Anti basescu
  3. Baselandia
  4. Blog Guerilla Gugulanului - inactiv
  5. Chibiţ - inactiv
  6. duras 33 - inactiv
  7. I see dumb people - inactiv
  8. iSkyBlog - inactiv
  9. Karikatură politică
  10. Marlanul basescul - inactiv
  11. Primejdia Alba Iulia
  12. Retuşuri - imagini trucate - inactiv

    5 comentarii:

    1. Ofertă serioasă, aş spune. Ceea ce nu este de rău... Ba chiar din contră...

      RăspundețiȘtergere
    2. @Cristian Lisandru - Eu cred că sunt totuşi foarte puţine. Multe sunt la acest moment inactive. Până să fac lista, blogul Artistic Kommunism a fost şters. Nu mai ştiu unde, pe un blog inactiv, am găsit un mesaj de genul: “Eu m-am cărat! Tu ce mai aştepţi?” :)

      RăspundețiȘtergere
    3. Mulțumesc pentru listă, o voi cerceta pe îndelete în weekend...

      RăspundețiȘtergere
    4. Din pacate nu toate mai sunt la zi cu stirile, am intrat pe fiecare in parte, unii s-au lasat, iar altii au uitat sa mai scrie. Multumesc pentru lista, am reusit totusi sa ma delectez cu cateva stiri de senzatie :))

      RăspundețiȘtergere
    5. Ma bucur ca mai adaugat in lista de mai sus, desi nu am mai postat pe blog nimic de cva vreme insa promit ca am sa remediez aceasta problema.
      Te-am adaugat in lista de bloguri.

      RăspundețiȘtergere

    Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?