Pagini

12 dec. 2010

Funny photo postcard Traian Băsescu Lista dorinţelor funny Felicitări sărbători de iarnă funny

Funny postcard Traian Băsescu Lista Dorintelor
Funny photo postcard Traian Băsescu - Lista dorinţelor funny - Felicitări sărbători de iarnă funny
Pictures Collection: Felicitări Sărbători de iarnă funny photos

Bancuri: La şcoală, John, Pierre, Mary şi Ion vorbeau între ei despre profesiile lor de vis.
- Mi-ar plăcea să fiu avocat, ca să-i pot apăra pe concetăţenii mei, zise John.
- Mie mi-ar plăcea să fiu parlamentar, ca să pot elabora legi în beneficiul concetăţenilor mei, zise Pierre.
- Eu vreau să fiu doctoriţă, ca să-i tratez pe concetăţenii săraci, zice Mary.
- Ion, tu ce vrei să fii?, întreabă John.
- Aş vrea să fiu concetăţean!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?