Pagini

15 oct. 2010

Funny photo Mircea Geoană Accidentul Victor Ponta

Mircea Geoană funny photo
Funny photo Mircea Geoană - Accidentul Victor Ponta
Pictures Collection: Political portraits funny photos retouch

Edwin Keleti - pilot şi Victor Ponta - copilot, au fost implicaţi într-un accident în timpul etapei 4 a Raliului Iaşiului, maşina a ieşit în decor şi s-a răsturnat.

Victor Ponta: "Sunt foarte bine acum. Nu am păţit absolut nimic. Nu îmi este frică. Am fost nevoiţi să abandonăm pentru că maşina arată destul de rău ... La un viraj ne-am răsturnat de câteva ori şi am ajuns într-un şanţ. A fost vina noastră"

Bancuri: Itzic arată atât de cătrănit încât prietenul lui, Ştrul, a crezut că i s-a întâmplat o nenorocire:
- Ce-i cu tine, Itzic? Ce ai? Ce s-a întâmplat?
- Îţi aduci aminte că acum două săptămâni mătuşa Roza a murit şi mi-a lăsat moştenire 50.000 euro?
- Da. Şi ce e rău în asta?
- Ce e rău? Îţi aduci aminte că săptămâna trecută unchiul Moritz a murit şi mi-a lăsat moştenire 75.000 euro?
- Da. Dar tot nu înţeleg de ce nu eşti mulţumit.
- Să fiu mulţumit? Ei bine, află că săptămâna asta… nimic, nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?