Pagini

18 sept. 2010

Funny photo Traian Băsescu Drepturi autor

Funny photo Traian Basescu Drepturi autor
Funny photo Traian Băsescu Drepturi autor
Pictures Collection: Political funny photos retouch 2010

Bancuri: Itzic primeşte o citaţie să se prezinte la sediul finanţelor pentru a da explicaţii privind impozitele. Panicat se duce Ştrul care avusese probleme asemănătoare să ceară un sfat. Ştrul îl sfătuieşte:
- Tot ce pot să îţi spun este să te îmbraci foarte rău, să te duci cu hainele peticite, pantofii găuriţi, murdar, neras, astfel cei de la fisc vor crede că au greşit ceva şi te lasă în pace.
Neâncrezător în acest sfat, Itzic se duce şi la Moritz, care era avocat. Moritz îl sfătuieşte:
- Important e să laşi impresia de putere şi siguranţă. Închiriază un Rolce Roys, un costum de firmă, un ceas Rolex de aur şi abia atunci poţi să te duci. O să le fie teamă de tine, te invită la o cafea apoi te lasă în pace.
Tot neâncrezător şi în acest sfat, Itzic se duce la rabin, îi prezintă problema sa şi sfaturile primite:
- Rabbi, Ştrul m-a sfătuit să mă îmbrac ca un sărac, Moritz să mă îmbrac luxos. Nu ştiu de cine să ascult.
Rabinul se gândeşte un moment şi îi spune:
- Itzic, am să îţi spun o mică poveste care te va lămuri. O fată tânără urma să se mărite. Neştiind cum să se îmbrace în noaptea nunţii, ea s-a dus şi i-a cerut sfatul mamei sale. Aceasta i-a spus: „Fata mea, îmbracă-te cu rochia veche a bunicii tale, cea neagră şi lungă, încheie nasturii până la gât, pune-ţi şi un batic pe cap astfel încât să nu ţi se vadă decât chipul şi totul va fi bine”. Nemulţumită de sfat fata i-a cerut ajutorul celei mai bune prietene care i-a spus la rândul său: „Îmbracă-te cu o lenjerie sexy, foloseşte un parfum scump, cumpără-ţi o rochie foarte scurtă, provocatoare şi totul va fi bine”. Itzic, cred că povestea asta a mea îţi va fi de mare folos. – încheie rabinul sfatul său.
Nedumerit, Itzic întreabă:
- Bine, rabbi eu tot nu înţeleg, ce legatură are povestea asta cu problema mea. Nu poţi să fii mai clar?
- Itzic, nu contează cum o să te îmbraci, oricum o să te ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?