Pagini

1 iul. 2010

Funny photo Sever Voinescu Băsescianul Cu vorbele curate

Sever Voinescu funny photo
Funny photo Sever Voinescu Cotoi Băsescianul - Cu vorbele curate
Pictures Collection: Political portraits funny photos retouch

Sever Voinescu: "Cei mai mulţi dintre noi am venit în partid atraşi de proiectul Traian Băsescu. Am venit aici pentru că PD-L este instrumentul politic şi organizaţional prin care băsescianismul se exprimă. Surpriza unora ca mine nu a fost că PD-L nu este de dreapta, ci că PD-L nu este suficient de băsescian. Cred că, în termenii acţiunii noastre politice, ceva mai mult băsescianism s-ar cere"

Bancuri: Itzic sună la Securitate:
- Alo, vedeţi că Ştrul are nişte lemne!
- Şi ce-i cu asta?
- A găurit şi a introdus în fiecare lemn bani, valută, bijuterii, probabil şi o armă.
Apoi Itzic îl sună pe Ştrul:
- Mă dobitocule, pregăteşte-te că am trimis să-ţi spargă lemnele!
- Pe cine ai trimis?
- Pe ăia care mi i-ai trimis tu anul trecut de mi-au săpat grădina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?