Pagini

18 iun. 2010

Funny photo postcard Elena Udrea Vraja mării în colţul gării

Funny photo postcard Elena Udrea - Vraja mării în colţul gării
Pictures Collection: Funny photos postcards

Bancuri: Itzic către Rashela:
- Rashela, afacerile ne merg tot mai bine aşa că am hotărât să ne mutăm prăvalia mai central. Rashela este bucuroasă. După un timp Itzic se hotărăşte să ia o maşină nouă în locul celei vechi. Rashela este din nou bucuroasă. Peste câteva luni, el îi spune:
- Rashela, oamenii cu care suntem noi în legatură stau în cartiere mai bune. Trebuie să stăm şi noi între ei, aşa că am luat o casă într-un cartier select. Rashela este fericită. După alte câteva luni Itzic spune:
- Toate cunoştinţele noastre au personal de serviciu, afacerile ne merg, slavă Domnului, aşa că am hotărât să angajez o menajeră, o bucătăreasă şi un şofer. Rashela este în culmea fericirii. La una din multele petreceri la care participă, Itzic se aşează lângă Rashela şi îi spune:
- Ştii draga mea, în societatea pe care o frecventăm este imposibil să nu ai o amantă. O vezi pe bruneta aia care stă pe canapea? Este amanta ministrului de finanţe. Roşcata de lângă pian este amanta ministrului telecomunicaţiilor. Blonda care vine spre noi ... este amanta mea ...
- Nu ca să mă laud, zice Rashela, dar a noastră arată cel mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?