Pagini

30 apr. 2010

Funny photo Cseke Attila Reforma în sănătate

Cseke Attila funny photo
Funny photo Cseke Attila - Reforma în sănătate
Pictures Collection: Guvernul Emil Boc IV funny photos retouch
Photo: Cseke Attila - Ministrul Sănătăţii

Bancuri: Itzic şi Strul se întîlnesc la un cămin de bătrâni.
- Măi, Itzic, ce cauţi tu aici? Eu auzisem că la banii familiei, eşti la un azil de lux, cum ai ajuns la azilul ăsta de stat?
- Măi, Strul, eu am cerut sa fiu mutat aici.
- Dar de ce? Nu era mai bine acolo?
- Nu, nu mă simţeam bine acolo.
- Dar ce s-a întâmplat? Doctorii nu te tratau bine?
- Ah, nu mă puteam plânge.
- Atunci, asistentele nu erau suficient de atente?
- Ah, nu mă puteam plânge.
- Îngrijitoarele, personalul de serviciu, se purtau urât?
- Ah, nu mă puteam plânge.
- Camera ta nu era suficient de mare, curată, călduroasă?
- Ah, nu mă puteam plânge.
- Păi, dacă-ţi era atât de bine acolo, de ce ai venit totuşi aici?
- Aici mă pot plânge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?