Pagini

19 feb. 2010

Marian Vanghelie Reality Show cu Mircea Geoană Funny photo retouch

Funny photo Marian Vanghelie Show
Marian Vanghelie Reality Show cu Mircea Geoană - Funny photo retouch
Pictures Collection: Political funny photos retouch 2010

Marian Vanghelie: "Nişte lepre nenorocite. Tu crezi că-s îndrăgostit de Geoană? Ce-i gagică. Dă-l în p*** mea, că are o grămadă de defecte! Da' e vorba de cum te uiţi tu în oglindă dimineaţa, înţelegi? Cum, mă, zici una şi pe urmă "aoleo, voi sunteţi mai tari, sunt mâine cu voi!" Cum dracu, mă, frate, mă, io am fost vagabond pe bulevard, ăştia au fost la facultate şi nu au învăţat nimic, dă-i dracu'! Dă-i dracu' de idioţi, pe cuvântul meu că nu au învăţat nici principiile elementare ale bunului simţ! Nişte lepre! Ăştia îşi vând nevestele, ascultă-mă ce spun, ca să le dai o funcţie, îţi dă nevestele. De aia arată la Diaconescu, alea cu WC-urile"

Bancuri: Soţ şi soţie făceau dragoste. La un moment dat se aude scârţâitul roţilor unei maşini care frânează în faţa casei. Soţia sare din pat şi se ascunde în şifonier iar soţul se aruncă sub pat. După cateva secunde soţul iese de sub pat şi se adresează soţiei:
- Măi să fie, da stressaţi mai suntem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?